CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 24 september 2009

Dagarna blir inte bättre än man gör dom!



Dessa är de bilder som ryms.
Filippa och Winni längst upp sedan Izzy och längst ner Bamse.
Vi tog en gemensam promenad till Ica idag, Nilla, Jenny, Carro och jag med hundar.
Känns så härligt att dela början på en dag med dessa människor.
Man strosar till Ica och tillbaka hem till Nilla och hinkar kaffe (Något som kommer bli en sjujävla svår vana att bryta! Och snart ska man flytta, shit!) man bara trivs med de här tjejerna.
Jag upplever att man blir glad och stark av att spendera tid med dom.
Tänk vad många år, sammanlagt ur sitt liv man lagt ner för att hitta människor som påverkar en så?

Hittade efter många om och men hem sedan.
Vad var det första jag stötte på?
Jo, två ruggitgt feta flugor som körde runt i köket som två Jas:en!
Bara att ducka så man inte åker på hjärnskakning när dom passerar.
Misstänker att katterna jagat dessa korkade monster för dom är helt slutkörda.

Senare på dagen bjuds jag på trevligt sällskap av Snabbis och hennes knoddar som ska iväg och jag ska få följa!
Studsbollarna hänger också med så det kommer bli en riktig tjej-raggar-runda!

Senare på kvällen ska det hejjas på SAIK då vi möter Luleå.
Derbyt drar igång 19.00 och därefter är jag okontaktbar.
Go Skellefte!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

DAX ATT UPPDATERA ???????

undrar nyfiken.