CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 20 juni 2010

Eftertänksamhet

Ikväll har jag undrat hur varför uppkommer, när och i vilket sammanhang - egentligen.

Så många frågor har skenat genom mitt händelserika huvud utan anledning, då jag undrat av vilken anledning detta kan komma sig?
Jag är inspirerad av så otroligt många människor att hälften vore nog.
Både nya och gamla "kontakter" har blommat denna vår.

Jag antar att åldern gör sitt och i o med det tankesättet (man i stunden har), bemötandet till tankesättet samt uppföljningen tillika är något som faller visdomen i händerna.
Jag påstår inte att man blir klokare, det är väl sällan man blir, men kanske lite mer fingertopps-känslig för situationer kontra teori.

Egentligen, vad vet jag? 24 jordsnurr gammal och ger sig in i dessa tankemönster men på något sätt finner jag detta oerhört intressant!
Kan tänka mig att ålder inte spelar någon roll för detta intresse, enbart livssituation.
Nå väl, god natt världen!! Nu skiter jag i detta med att vara vaken!

0 kommentarer: