CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 15 december 2009

Hoppsan sa!

Ikväll hände det, för en av första gångerna i mitt liv stavade jag lösenordet hit rätt.
Det är ju fantastiskt.
Funderar på att börja dagen (Sen när jag vaknar) med en lott!

Har tänkt mig in till Piteå och se till att utöka paketskaran.
Synd bara att det ska vara så jädrans dyrt, mutter.
Är helt övertygad om att man inte är ensam om att känna ungefär likadant.
Såg att södra sverige har fått snö ikväll, lika gäller Skellefteå.
Prövade snön lite genom att trolla ihop en snöboll som min mors hund fick pröva. Hämta, kuta efter, käka upp, döda. Ja något i den stilen.

Jag har spenderat mina senaste dagar med att försöka stå ut med arbetslösheten och bristen på personlig utveckling.
Står mest still och dammar vill jag lova.
En av mina mest desperata försök till återupplivning var att tillsammans med syster skriva ihop en lista på vanliga/tokiga/galna/sinnessjuka punkter att avklara mellan två bestämda datum.
Stolt och smått utskämd kan jag i efterhand redovisa att jag vann med 5 uppfyllda punkter mot 4.

För övrigt har jag spanat på nätet för att lista ut vilket recept som ger den ultimata julkänslan i kakväg.
Har inte än hittat någon smaklöks-orgasm dessvärre.

Ser också att sista tiden har tempot här i stan ökat, kan tänka mig att en smäkta stress så som julklappar halverst tar kol på stan!
Klockade Fredagskön i stan för någon vecka sedan och stod nästan 8 min i kö vid ett jäkla rödljus! DET ÄR SANSLÖST!

Undrar vart norrland är på väg?! Magsår variant blödande big time var min spontana tanke vid det där rödljuset...

Hur som haver, för att stå ut med morgondagen ska jag nu dejta tv nån halvtimma och efter det uppsöka bäddan.

Sleep tight!

0 kommentarer: