CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 17 december 2008

LURAD IGEN!

Nog för att jag har en karma som liknar en spikmatta med en spik, dvs rätt omöjlig så har jag än en gång lyckats kliva runt min otur.
Egentligen så hamnade man bara i utsatta situationer och med lite flax klarat sig.
Jag skriver om min resa ner till Enköping.
Var nära att klämmas under lastbil 2 ggr och åka av vägen 1 gng.
Klarade uppenbarligen alla de tre situationerna.
Körde ej fort eller kaxigt på något sätt eller vis.
Men har tänkt lite på vad som kunnat hänt, skönt helt enkelt att det gick bra!

Väl hemma försökte man landa med hjälp av en brakmiddag och paltkoma som resultat.
Ett väldigt krävande och avslappnande läge man hamnar i när maten tar för stor plats i magen.
Vaknade idag och fick äntligen springa över till min drabbade granne.
Undrar just hur många timmar man suttit under den fläkten och hur många liter kaffe man hällt i sig.
Känner fler igen det tankesättet kanske???
Är så insnöad där så hennes son får agera dörrvakt och slänga ut mig när jag suttit där för länge!
Helt underbart är det!

Nu under kvällen så har mina tikar med kraftig PMS fått efterlängtad middag.
Och lite av min middag.
Löksoppa med curry och lite choklad till efterrätt!
Eller så inte, men fläskfilé ligger närmare sanningen.
Väldigt uppskattat trots löp, hormoner och jobbiga katt-jäklar som också vill smaka.
Antar att det ska vara lite jobb för att förtjäna maten!

Nu återstår bara...

Cheers everybody!

0 kommentarer: