CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 22 mars 2009

Livet e bra härligt!

Så, ytterligare en vecka ihjälslagen!
Har jobbat så in i bombens på den punkten.
Slarvat i uppsala, weekend light i leksand, ätit en plankstek osv osv.
Är nu så lagomt söndagstrött och mysig i skallen.
Såg en bra film så humöret är på topp för övrigt!
Energierna som gör mig glad dansar som den mest lyckliga ängel i mig!
Till och med den vidriga råa fisk-lukten här hemma är något jag inte klassar som problem i klass med världssvälten!
(När kosan styrdes mot leksand, lördag mitt på dagen, så var ett öppet paket gravad lax kvar på bänken i köket här. Kan berätta att odören den avsöndrade är ingenting man vill komma hem till!)
Men va fan, det som inte dödar härdar. Kan stå ut med att det inte är värre!
Och som pricken över i:et måste kissarna ha vart väldigt lyckliga.
Vilken kanonmatte man är som lämnar lyx i denna klass bara för de tre små vildarna!

GÄSP!
Nu väntar sängen för min del.
Natti!

0 kommentarer: