CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 9 mars 2009

Upptagen?!!!

Ja men så in i helsike!

Har jag inte mig själv att hålla reda på så är det en hund.
Är det inte den hunden så är det en annan hund.
Är det inte den hunden så är det katten.
Är det inte den katten så är det andra katten,
och är det inte den katten så är det tredje fanskapet.
Är det inte dom så är det bara Evve som är virrig och inser att då är det jag som jag glömt bort att hålla reda på.
Och då har man missat en massa värdefulla minuter som man kunde lägga på en ansiktsmask, eller att raka benen, eller mata fiskarna, eller duscha eller nått annat spännande.
Minuterna är viktiga små ting.
Gör man inget av dom vaknar man plötsligt upp ur någon mystisk mental koma och upplever att man kastat bort år av sitt liv på ingenting.

Så, vad har jag ägnat min dag åt?
Klippa hundskrällen, våldgästade min uppfödare som alltid blir "drabbad" så fort man vill kapa lite päls på odjuren.
Har även skjutsat syster till Arlanda.
Stal där två tidningar i gaten, ärligt stulna. Dom har räddat några stunder ikväll :-)
Efter det gett en massage och annars inte ett jäkla jota.

Skönt. Lugnt. Harmoniskt.
Precis som jag vill ha det.
Nu väntar sängen.

Natti

0 kommentarer: