CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 15 juni 2009

En bild säger mer än tuden ord? Bull shit..

Ikväll och natt har jag tittat på en film som gett mig idén till bloggens titel och beslutet togs om den när jag såg ett salsauppträdande på youtube.
Bilder må säga mycket, men en film eller ett uppträdande med blickar så heta att de kan smälta diamant, vem säger emot det?
Med fakta i hand behöver inte allt handla om utmaning eller förspel, men tänk på hur du gör i Bulgarien när du vill ha något och enda vägen är att pruta när du hittat detta något, för att köpa det till ett rimligt pris?!!
(Okej, har man en duktig kompis/karl med sig så går det att ordna...)
Men ikväll har jag observerat "blicken".
Såg en film tidigare, "Twilight" (http://www.imdb.com/title/tt1099212/) kolla vilken blick han använder för att titta på henne, huvudkaraktären.
Den som inte blir till sig, säg till eller köp filmen "burn the floor"..

Hur som haver, jag är van att dessa ögon kan hjälpa vilken tjej som helst någon gång emellanåt när det behövs... Men efter att sett dessa blickar... Ja då lär man banne mig träna :)

Natti natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hur länge ska man behöva vänta på en uppdatering ??????????? / undrar nyfiken i märsta ,o)