CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 1 juni 2009

Damn me!

Jag har ikväll försökt pratat vett med mitt inre jag.
Det går åt helvete för den där inre Evve vill inte lyssna.
Är det inte hopplöst när man vet att beslut MÅSTE fattas pronto och att det är av viktiga varianten emellanåt, men någonstans mitt uppe i allt inser man att istället för att försöka komma fram till något då tänker på blommor, glass och stränder???
Detta driver mig till vansinne.
... Och uppmuntrar inte direkt till en snabb lösning.
Jävla mentala idioti man har i sig!
Ostyrbar som en bångstyrig och finnig tonåring.
(Fördelen är väl att man fortfarande har kvar nån typ av barn i sig??)
Hur som helst, jag har ett problem som jag verkligen måste ta tag i och där ett beslut måste komma snarast och helst igår.
Varför flyr man???

Och inte nog med det, min inspiration till att blogga är bortblåst.
Det är en rätt trevlig bisyssla till livet it self tycker jag, så att lusten inte finns är lite märkligt.
Kan inte heller skylla på huvudvärk? :-)
Förrutom att jag då frenetiskt försöker få ordning på mig själv, problem-lösnings-mässigt (Vilket ord, suck.) och att jag är inspirationslös (Herregud, ytterligare ett.) så har jag lyckats åstadkomma en bra sak senaste tiden.
Lilla skatan, eller.. Springer spanieln, storlek liten, i hemmet här är nu titulerad!
SVCh :-)
Sista spåret mot championat gicks i Fredags, ursäkta men gicks?! Va fasen, jag blir knäckt på min svenska! Iaf, det spåret klarades utan större problem och sista ettan spikades.
Lite fart var det i minsta tiken men största bristen ligger nog hos matte... Eftersom hundfan tar sig fram där det behövs och där hon vill men jag?!
Far runt mellan träd och grenar och snavar som en tvärhalt struds på europeisk jäkla värsting isbana.
Är i det fallet lite avundsjuk på den svarta lillskiten, hon må verka osmidig eftersom hon tillhör elitklassen och topp tre där, när det kommer till att vara i vägen hemma.
Gärna också då matte har lite PMS och dåligt morgonhumör.
Men när det krävs, ja jag lovar att den donnan skulle kunna krypa genom ett nyckelhål trots den fysiska omöjligheten, för ett stycke lammfiol.

Checklista...:

- Mitt inre omöjliga jag
- Rutten inspiration
- Winnis championat
JA JUST!
- Examensfest
- Syster har vart här
- Övrigt

Så, tack för att du väntade.
Var tvungen kolla checklistan om något är glömt att skriva om och det var det!
Snabbis!
Grattis till examen, du är numera också titulerad! Inte SVCh men USK och det är jäkla bra det med! Grattis än en gång och tack för en fantastisk examensfest!
(Vilken jäkla smörgåstårta förresten! Den som tycker sex är det bästa som finns har inte smakat din skink och rostbiffs smörgåstårta!)

Förrutom att min vän lyckats göra något av sig själv :-) Så har syster vart och hälsat på.
Som vanligt har vi nu löst världsproblemen, pratat om de flesta karlar vi mött, kysst och levt med samt tagit någon öl och rökt otalet cigaretter.
Livet är så skönt och med rätt människor så är det ännu bättre!

Nu väntar nog sängen, bloggandet tröttar ur och jag har fortfarande inte något beslut taget.
Känner att jag slingrar mig ytterligare undertiden man skriver, damn me!

Natti natti, hela världen!

0 kommentarer: