CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 9 februari 2010

... Och sedan vaknade jag.

Vilken härlig sommardag, vad kul jag har med mina hundar, så skönt det är att ha friheten till att gå barfota..

Sedan hör jag något som låter för jävligt och konstaterar halvgroggy att det är min väckarsignal som väcker hela kvarteret.

Lyckades efter många om och men ta mig upp i sittande läge och fundera hur jag nu ska slå ihjäl denna dag.
Sen minns jag, det finns inget att slå ihjäl (Förresten, jo då, mobilen som skrålar!) dagen är späckad.

Har lansat runt i stan mellan alla möjliga ärenden för att kunna stryka prick efter prick på min "att-göra-lista".
Har lyckats peta i mig ett par korvskivor jag kallar middag och funderade under tiden vad jag ska hitta på för något med hundarna.
Det blir en näve korv och en pipa i skogen, nu jäklar ska det putsas på dressyren!
Kläder på och sticka iväg!

Tjo flöjt!

0 kommentarer: