CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 22 november 2008

4 dagar

... Var det sen sist :)
När man har fullt upp är det bloggen som blir lidande i all sin glans.

När jag var liten fanns det stunder då fantastin flödade - Och jag gjorde någonting av det.
Igår var en deja vu av stunder från barndomen.
Jag pysslade.
Jag och en drös till och jag ger mig fan på att dom hade lika trevligt som jag!
Det är skönt att sluta sig i en bubbla där ens eget tid och rum är det enda som räknas.
Somliga hävdar att det inte är friskt eller nyttigt, men oj så fel.
Det är högst levande och välgörande för människan, så länge bubblan hanteras med varsamhet och inom rimliga ramar.

Något har förresten drabbat mig denna morgon.
Tristess.
Alla ligger bakis, hundarna har samma vanliga ADHD och flygplansbolagen har fulla körscheman lördag och söndag.
Det är mindre bra, avresa kommer tråkigtvis att ske oavsett om SAS eller Skyways vill sammarbeta med mig eller inte.
Jäkla svenskar som bara flyger på helgerna :-)
Har ingen hört talas om miljövänliga bussalternativ och försöker dra ett litet strå till stacken för att motverka växthuseffekt genom att åka lite jävla buss??
Jag däremot har ju bråttom och tycker inte att en flygresa gör så mycket så jag borde absolut ha en plats med på planet :D Haha!!

Måste jaga vidare, kanske kanske har man sån tur att karma glömt en för en stund och jag har chans på en avbokning eller något...
Håll tummar och tassar!

1 kommentarer:

Jessi sa...

HOPPPAS HOPPAS HOPPPAS HOPPAS på att dom tar med dej på deras flyg, annars kommer jag med min ROSA HELIKOPTER och hämtar dej!!!

Se, ya! :-)