CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 13 november 2008

TITEL!

Jag har hört talas om att jag har en tragisk vän.
Säger hon.
Jag tror inte på henne.
För jag vet att det inte är så.

Citat av... "wiiner and fyllepippa"

Hur som haver.
Jag undrar varför inte kommuner åtminstonde håller lite stolthet i sina bilar.
Inte ens reg plåten är i vissa fall något att skryta över, eller...?
För att ge exempel; Skellefteå kommun: MUU ***
Enköpings Kommun: GAY ***

Nog för att diverse åsikter om kommuner och deras insatser (Som alla hört talas om... Men ingen erfarat mer eller mindre ;-) Inte nödvändigtvis är de mest positiva på denna kontinent, men jag kan inte mer än le lite i hemlighet över deras ointresse för mer lämpliga plåtar.
Eller också kanske det är just så, plåtarna passar för bra.
Who knows?

Från det ena till det tionde så upplevde lilla valpen i familjen idag sin första snö.
Oj så otäckt att trampa på!!!'
Men sedan kom fröken på att man både kan sladda i och äta den!
Världen har nått en ny nivå av underbar!
Det frasar och prasslar när man springer, det blir lite match att greppa träbitar i 480 knyck som är isblanka och att stå utanför hennnes bubbla som åskådare... ÄR OBETALBART!
Den andra damen lyfter knappt en gång ögonbrynet.
Hon måste tro att valpen är knäpp - på riktigt.

För övrigt är jag också på väg till en replokal där musiker ska hålla till.
Jag ska få hjälpa med målning av atteraljer i lokalen.
Kan inte förstå vad jag egentligen gjort för bra som får en sån här chans?!

Saknar mitt enköping omän skellefteå står mitt hjärta närmst...

0 kommentarer: