CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 18 november 2008

oh crap

Jag har blivit utmanad :S

Regler:
- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg. (Shit, kan inte länka)
- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.
- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Ibland ler jag mot en främling, får ett leende tillbaka och lever på det leendet hela dagen
2. Jag dansar, Bugg, salsa och Foxtrot sedan många år tillbaka
3. Jag har spelat saxofon i åtta år
4. Jag har allt som allt 5 systrar
5. När jag är ensam händer det att jag sitter naken i soffan med en filt och tittar på tv - för att jag kan
6. Jag har medverkat till sabotage i en kommunal jätteblomkruka i Jokkmokk
7. Jag har slaktat en ren

Dom som är utmanade... Alla skulle jag vilja säga ;)

Men ser jag ingen respons i jessi´s blogg, då jävlar.
Sitter med ett sms här från henne som jag måste svara på också.
Dom stackare som känner mig vet ju att det där med snabbhet inte är min starka sida...

Ut och lek i regnet nu!

Störes!!

0 kommentarer: