CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 24 november 2008

Underbara snöstormselände!

Här sitter Evve och njuter av dagen
Önskar att snöhelvetet förbjuds i lagen

I alla fall när 15 cm dumpas på nå timmar
Herregud, när jag röker blås hä så ja svimmar

Jag ska trolla med knäna och le vitt och brett
Sen hoppas att vintern har pausat efter klockan ett!

Jag har nått en punkt då jag insett hur hemsk mor jag har.
Hon är nog den värsta som finns...
Min kära mor har kommit på att vi ska röka ute.
Med tanke på hur Skellefteå ser ut genom köksfönstret just idag så känner jag att jag med nöje gått över lik för att få sitta inne och röka *MUTTER*.
Jag kan för mitt liv inte begripa att hon inte vill ha en nikotingul fläkt eller nersuttna stolar?!?!
De människor som röker vet att det tar ialla fall en liten stund innan fläkthistorian blivit gul.
När man väl lyckas så ska man gott titta på fläkten och känna sig stolt tycker jag!
Förstå hur många timmar, cigaretter och förmodligen förtroliga samtal i telefon detta tagit!
DESSUTOM KAN DET KUNNAT VARA SÅ ILLA ATT MAN INTE ENS HAR EN FLÄKT ATT FÄRGA!
Nä, länge leve gult!

Från cigaretter och inredning till min lilla svartskalle till valp (Lägg märke till, på presbilden, en springer som faktiskt har helsvart skalle!) :-)
Idag när det var morgonkissning på schemat så vill jag lova att jag trodde att jag vaknade med en springervalp som var hysteriskt kissnödig.
Då kan man förstås undra...
Vad i ......... vill kvinnan komma fram till med det?
Jo, nämligen att innan jag öppnade dörren ut till friheten satt en söt liten valp med gloria på huvudet och väntade sansat, när jag min dumma jäkel öppnade dörren och sa "Vassegoo".
Ja dåvisade det sig att Winni i egen hög person/hund var en plogbil med diverse hastighets problem.
Alltså, det var inget som hette kissnödig i skallen på den heller utan snarare fyrkrafs i 380 runt, runt, runt...
Kisseriet kan man ju faktiskt ta i farten :-O
Hade en stackars jättemask suttit på bron och tittat hade den jättemasken fått whiplashskador i gräslig utsträckning...
Det svär jag på.

0 kommentarer: