CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 28 november 2008

En helt vanlig Fredag...

En vanlig Fredag, en vanlig vecka i en vanlig människas vanliga liv.

Det har vart toppen.
Jag har prövat alla humör;
Ledsen! (Fick för mycket gurksallad på min kokta korv)
Glad! (Renberg kommer tillbaka till skellefteå AIK igen)
Förbannad! (På mig själv - åt för stor middag som vanligt. Onda mor)
Lugn! (Paltkoman kom med den fulla magen)
Uttråkad! (Satt still så pass länge att jag hann se del ett av Idol)
Överaktiv! (Jagade hundar som hade tuggben dom inte ville lämna igen)

OCH IMORGON ÄR DET HOCKEY!
* sång* Allah älskar skellefte AIK!!!! - Eller hur det nu var...
Jag ser då fram emot att få åka dit.
Känna adrenalinet pumpa, skrika skällsord på utbölingarna nere på isen och sen hem och fira med en pilsner...
Aint life great??

Min sammanfattning av den här dagen lyder;
För att fika på Medborgarskolan i skellefteå måste man avsluta med ett besök på stans Erotik shop.
För att sedan fira en trevlig vistelse bland snusk måste man toppa det med inköp av kläder och för att kläderna ska passa måste man ordna hårfärg.
När sedan hårfärgen ska i måste öl inhandlas så man har nått att göra medans man väntar på att färgningen ska bli klar...
Summan av kardemumman lyder; Gå aldrig ner på medborgarskolan om du har lite tid!

0 kommentarer: