CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 13 maj 2009

Taktiksnack!

... Brukar ibland ha en vinnande jargong.
Under senaste promenaden så pratade jag och tjejerna om det.
Jag tog ut dom separat så dom skulle lyssna extra mycket, detta var då resultatet;





En förförande bild i mitt tycke, två lulliga springer spanielbrudar i viloläge.
Vi diskuterade om mattes kommande städning som sätter fart efter detta inlägg.
Eftersom jag gärna vill ha så lite hår som möjligt överallt när middagsfrämmandet kommer så får dom fan se till att hålla sig lugna, hundarna alltså för främmandet vet jag redan har lite springer spaniel i sig omän dom är homosapiens! ;-)
Dom gick med på att öva och än så länge går det klockrent.
Får dock se, sen när folket dyker upp.
Det brukar vara plattan i mattan och sedan ska man ha tur om ljuset i dess hastighet kommer ikapp...

Tänkte bjuda dom på ungsgratinerat förspel, det kan väl inte smaka illa???
Älgfärs... grädde... grönt... Mmm, det kommer bli riktigt gott.
Och just det ja, är du hungrig så avstå att läsa det jag just nämnde ;-) Haha.

I går var en riktigt spännande dag.
Gick nämligen spår med Winni, som med min vanliga tur stötte två pippifåglar under resans gång.
Tjohoo säger Winni, Det bästa som finns!
Men hon gick snyggt på spår igen, jag var så stolt över henne när vi var klara.
Det var faktiskt ett roligt spår.
Eller, det tyckte jag tills man vaknade till liv i morse...

Nä fy fan, undrar om man ska sticka in ett öga i frysen och se om man hittar på någon älg.
Ha en riktigt trevlig kväll....

E

0 kommentarer: