CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 11 maj 2009

Bistra sanningen..

.... Usch, när jag vaknade idag efter en natts jobb så insåg jag något riktig jäkligt.
Jag är vanlig människa och dödlig.
Hur mycket jag än förnekar det så såg min diskbänk ut så här:





Gissar vilt att folk som har alla skruvar på rätt plats i besticklådan inte lägger upp en bild som denna, men jag kan nog tänka mig att flertalet som ser denna ärlighetens bild tänker;
"jo tack, det där känner jag igen, undrar vad det är för fel på vanliga diskbänkar!"
Och kanske du kan uppskatta att det finns folk (Läs då Evve) Som har det grisigare än du just idag.
Rätt skönt egentligen va, att se en bild som visar praktexempel på hur man inte vill ha det???
Hur som helst, efter lite våld fick jag ner nästan allt på denna bänk i hon och inom snar framtid kommer denna sanning vara ett minne blott.
Kan knappt vänta med att få dra fingrarna efter en skinande ren diskbänk, det är tjejporr i liten skala tycker jag!

Förrutom den där jäkla marskatten till disk (Som vetenskapligt bevisat, bara förökar sig) så har jag inte längre en helt vanlig, gräslig korkmatta att dammsuga och skura.
Jag har något som liknar en enorm twister-matta.
Tro mig, man vill inte spela eller leka twister på den när man känner till den kemiska sammansättningen av prickarna...
Läste någon framforskad, vetenskaplig formel;
springerO2hundmens30slafsa-överallt621
Någon som känner till den???

Eftersom jag slog upp mina gröna just efter 15 idag och vaknade med ett halverst irriterande leende på läpparna så måste jag göra något åt det.
Städning är därför idealiskt, med tanke på att min värld i regel rasar i minimerad skala när jag dammsuger med mitt stolpskott till sug, så tar det ner en på jorden.
Att sen skura så det luktar gott och sedan sätta sig i soffan med en kopp kaffe och i harmoni njuta av dagens verk väger upp den rasade världen sedan.
Enda skillnaden från en vanlig dag är att jag då urladdat :-)
Jävligt smart va?

... Och all hjälp man i övrigt behöver få man av hundarna och katterna.
winni går före och inspekterar samt att katterna har höjdhopp över dammsugaren när man kommer för nära.
Både nytta och nöje med andra ord.

Så med det får jag önska en trevlig kväll till omvärlden!


0 kommentarer: