CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 5 maj 2009

Jaktkurs och myspys

Här är lilla pärlan som fick dras med en krävande matte hela tiden.
Är hon inte fin??
Nu ska det finputsas på sitt, stanna kvar och stoppsignaler sen jävlar.
Ska försöka göra mig själv och lillabus riktigt stolta över vad vi tillsammans kan åstadkomma.
Jag måste bara övertyga henne hur fantastisk jag är ;-)

Förrutom det har det konstaterats att hon har urinvägsinfektion.
Får imorgon, Onsdag, veta vilka bakterier hon har så rätt medicin kan skrivas ut.
Fy fasen, det är inte kul att gå till veterinären... Räkningen drar iväg :-S

Förrutom det har jag hunnit vända ut och in på detta hems förråd!
Färga hår och klippa naglarna på brudarna Winni och Filippa.
Nu väntar lite nattjobb... Ska bli så himla härligt.
Saknar mitt äldreboende! Det blir på något vis... Mer spökigt och magiskt nattetid.
Nånting som passar mig ypperligt!

Sköt om er där ute!

0 kommentarer: