CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 14 maj 2009

Gud för-jävla-bannat!

(... Om jag idag skulle jobbat som vägnisse, skulle det sett ut så här!)


Men nu gör jag inte det... Är bara drabbad av skandal-liknande otur som fan inte liknar nått annat!

Men lite positivt finns...
Stod här hemma denna fantastiska & lugna natt & njuter av ett städat kök & tittar mig omkring.
Detta anser jag är ok att göra eftersom jag snart ska jobba natt igen & har ingen lust att vrida tillbaka dygnet för den sakens skull.
Vad jag då gjorde istället för att bara fundelera & njuta var - jag tänkte brygga lite kaffe!
En strålande idé i mitt tycke, tills jag såg att det var slut kaffe!

FAN FAN FAN!

Sitter nu & gnager på inventarier i avreaktion för morgonen som jag ska vakna i.
Jag ger mig fan på att detta har något att göra med att middagen blev jäkligt god, riktigt sjujäkligt god.
Karman igen.
DAMN KARMA!
Jag är risig på alfapet, helt oduglig med tärningar i handen för en omgång yatsy, trampar en gång & jämt på hundben, slår tårna i karmar, slår skallen, skickar sms fel, har en inavlad dammsugare för att inte tala om min egenäga bil?
Jag riktigt hörde hur den hostade ur sig, harklade loss & loskade på grannens XC90 i samma veva som jag skrivit ut efternamnets sista bokstav på ägare-kontraktet för skiten.

Detta kan banne mig inte bli värre nu!

God jäkla natt

0 kommentarer: