CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 9 oktober 2009

Boo Yaah!

Idag har många tankar passerat.
Jag har erkänt mitt onödiga blomintresse för mig själv till att börja med.
Inte lätt när man knallar omkring på blomaffär och inser att det är mer peppande än eroticshopen i stan! (Nått som var riktigt spännande när man var si så där 15-16 jordsnurr..)
Vidare från blommor hamnade jag och mor på djuraffär.
Hann på tio minuter drömma att...
* man köpte ett 3000 L akvarium
*införskaffade paroonhaj till att ha i detta akvarium
*sneglade åt marsvin
*Tittade på coat-king (Läs det inte på norrländska tack, var inte på en eskort-firma!)
*Drömde om en råtta
*Flirtade med två gulbukade sköldpaddor osv.. osv... osv...

Har faktiskt mina funderingar på att söka litet extraknäck på djuraffär?????!!
På gott och ont visserligen.
Nog om det.
Senare på väg från denna djuraffär och med målet stor mataffär spekulerade jag i skillnaden mellan en pappalös uppväxt för flickor resp. killar.
Vad är skillnaden? Tyvärr känner jag ingen kille som rakt upp och ner har haft den typen av problem, vad jag vet åtminstonde, men inbillar mig att uppväxten för respektive individ är en känslig fråga för könet oavsett kille eller tjej.
Hur som haver, käkade sedan två fantastiskt goda kok-korvar inne på detta ställe innan handlingen skred till verket.
Hade en trevlig stund där med, sved dock en smula när jag såg vilken värk min mor hade denna dag.

Sedan hemma åt vi tacos (Som förövrigt måste vara beviset på att gud älskar oss!) Så jäkla gott... Efter det har jag kampats med en kraftig paltkoma...

Detta, är en fantastisk Fredag..

Sov gott alla underbara!

0 kommentarer: