CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 20 oktober 2009

Får jag lov?

Så spännande och som man har väntat!
Ikväll drar nybörjar buggen igång och det är inte en dag försent.
Har verkligen saknat buggen och teknikbiten behöver definitivt putsas på...
Bättre chans än en "nybörjarbugg" finns väl knappast??

Har försökt slå ihjäl dagen på bästa sätt, rännt med hundarna i var hand runt om hela skellefteå-området känns det som.
Först nu har man hittat hem igen.

Måttligt trött i skallen är vad man blir och med tanke på att ena skräcködlan har konverterat till blodhund i ca 2 veckor till så lär det behövas måttliga mängder med mental träning för min del.
Kanske till och med passiv passivitet samt någon form av aktiv passivitet.
Ibland är känslan i min kropp att det var så mycket lättare som barn, drömmer mig tillbaka många gånger och kan nästan känna golvet under bara fötter, ett varmt täcke under armen och se soffan där jag tänkt sätta mig tillsammans men tv som surrar på.
Det är så spännande det där, att hjärnan kan ge en doft man minns, liv i den stund man sitter uppslukad i dessa tankar.

Men från trevliga barndomsminnen och mens hundar till dansgolvet och alla dess harmonier!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Säger bara en sak bruden!!!


WOW WOW ;) TUT TUT :P


Å för fan... vi kör på FULL TANK för den delen också hehe