CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 24 oktober 2008

frågetecken - utropstecken - frågetecken

Färre kisspölisar idag.
Thank god for that!
Har däremot ett annat problem.
om jag säger så här...

"Jag suger och suger - det händer inget, jag pillrar och grejjar för att det ska funka, suger lite till och svär sedan alla harranger jag bara kan"

JUST DET! MIN DAMMSUGARPÅSE VAR PROPPFULL!!!!
Jävla skit damsugare eländes helvetes monster elände till teknikfitt påhitt!
Oj, ett rim :)
Det finns ingenting som kan få en redan smått irriterad brud mer explosiv än en bråkandes dammsugare.
Jag borde få skriva en doktorsavhandling i ämnet.
Kan helt fräckt garantera att jag har möjligheten att bevisa detta dubbelt upp!
Torka golv, visst - pisstråkigt men det funkar.
Damtorka - det med, piss och eländes tråkigt men snabba resultat brukar vara ett bra lockbete till att det någonstans är lite kul.
Däremot dammsugning?!?!
Ryggont, fulla påsar, den slår i alla jävla karmar och kanter i hela förbannade lägenheten, man snubblar över den och slangen snurrar sig. Enda sättet att det ens ska lukta gott är att köpa giftkulor som man stoppar i eländet till Dammterminator och dessutom är allt som är utrustat med kuk ALLERGISK FÖR DEN!!! Karlar tror ju att dom kommer plågas sakta till döds om dom råkar ens titta, tänka eller vistas i närheten av den.
Usch.
Den som uppfann dammsugaren borde stoppas upp där den kom ifrån och få en ny chans till bättre lösningar.
Och den som har mage att gnälla "Men Evve - gör det själv då lata kvinntilltyg" ja då ska jag uppstudsigt hävda att jag är lat, vill inte bryta naglarna och är anställd av min karl att vara blondin på halvtid.
Under många år hade kvinnor inte ens rätt att rösta och tycka något i samhället, SÅ VARFÖR LÖSA GLOBALA DAMMSUGAR-PROBLEM?!?!
Nä, bara av att sitta och vänta på en lösning har jag eliminerat ett problem.
Att sitta och vänta...

Var för övrigt på Willys med min pantade kollega idag, eller... NEJ! Min p-a-n-t-a-r-k-o-l-l-e-g-a! Så heter det. Min Pantarkollega Mr Nikolaj.
Han hade med sig morsan också vilket jag iofs kan leva med, hon är inte så hemsk egentligen :)
Bara lite ibland ;) haha.

Nu blev jag less på det här också.
Tror jag ska leka rysk ubåt i diskhon.
Det kan behövas...

Simma lugnt!

0 kommentarer: