CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 16 oktober 2008

Karma-Trauma!

KARMA-HELVETES-ELÄNDES-DJÄVULS-IDIOT-MUPP-UPPFINNING!
3dje gången gillt sägs det.
Jag har haft otur inom det mesta och nu har karman satt mig rejält på sträckbänken.
Inte för att jag har saker att besluta om utan snarare för att man måste genomleva diverse elände.
Jag önskar innerligt att man kunde söka upp den där pampen som kom på det och skita på dennes kudde eller dylikt!

Laddar nu upp för dagen imorgon!
Ska in till stockholm, fota vovvar och olydiga barn.
Det ska bli så spännande!
Jag älskar utmaningar, är jag rätt säker på....
Och för att motsäga mig själv en del så älskar jag utmaningar mer än olydiga barn!

Så, vad säger ni där ute om livet?
Jag säger så lite som att; Nu blir det mer öl! Sörja förlusten i Hockey sen sova!
Underbara sömn...

0 kommentarer: