CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 24 oktober 2008

MEN ÅHH!

"Men åhhh" Är några av svea rikes mest betydelserika två ord!

Förutom ett verbalt "jag ger upp jävla eländes mupp-skit" så kan det också vara ett väldigt busigt, värmande eller glädjande uttryck beroende på situationen och omständigheterna kring "Men åhh:et".
Herregud, det är till och med ett kommando för hundar.
Fungerar bäst på blandisar Chihuahua/Papillon!
Det är vetenskapligt bevisat!
Dvs, vetenskapligt framforskat, undersökt och testat av den berömda einstein-duon ÖsterÄki eller MäntyStrand nått sånt... Typ.

Fast det var inte vad jag ville ta upp ikväll.
Just nu har jag hjärnsläpp med stora jäkla bokstäver!
Och för att bräcka en vän här på blogspot; Fan, satan, förbannat, skitagust, eländes helvete.
Hon hade nämligen 7 svordomar i dagens inlägg. Nu leder jag, ligger på åtta hittills.
Något som glädjer mig i min lilla radonbubbla till liv.
(Ps, missräknar mina svordomar medvetet för att retas lite...)

Min fantastiska dag ska jag förresten berätta om.
Jag har vaknat, torkat pisspölar, käkat frulle, torkat pisspölar, duschat och gissa vad....
TORKAT PISSPÖLAR!
Min stackars lilla pissvalp till hund kan ju inte hålla sig.
Urinvägsinfektion är inte att rekommendera om man är ute efter en sjukdom till sin hund!
Spelar ju för guds skull inte ens någon roll hur mycket man är ut. suck.
Men vad gör man inte för de rara små saltbomber till liv?
Förutom slösar cellulosa på kemiska föreningar som kristalliseras och suger in i korkmattan som en tampong doppad i en shot??!

Försökte förövrigt förstå mig på konsten "andragradsekvationer" idag.
Oj oj, vilket underligt sätt att tänka kan jag tycka.
OCH ÄNDÅ ÄR DEN DÄR MATTEN SÅ JÄVLA ACCEPTERAD!
Ända sen tidernas begynnelse i egyten eller nånstans i närheten... Ungefär.
Lite, lite fascinerande är det att vårt släkte för massor av tusen år sedan kom på något så toppmodernt som matematik.
Jag menar, se hur det gick för benvärmarna att hålla sig kvar till exempel! Eller MD-spelare variant; bärbar.

Men det är inte vad jag skulle säga.
Tror nog bestämt att jag är klar här för inatt.

Ha det för jävligt där ute! ;)

0 kommentarer: