CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 8 oktober 2008

Och vad fasen har jag nu gett mig in i?!

Blogg?!

Herregud, kan man äta det?
Nya tider har anlänt då dagboken kastas in i garderoben och lösenordet till nya bloggen ristas in i hörnet på kylskåpsdörren.

Jag kan läsa nästan allt ur andras liv för en dag eller en hel månad om jag så vill.
Är inte det skrämmande?????
Hej, Evve heter jag och är fastkittad som etta på listan över norrlands skeptiker.

Från det ena till det sjunde å andra sidan.
Min förtjusning över allt bloggande är ungefär lika stor som tjusningen över morgondagens väder.
Snacka om opåligtligt elände! Höstväder menar jag givetvis då.
Skrämmande att något kan ha så tvära vändningar.
Stackarna på SMHI hinner inte alltid med ens en gång och det med förståelse.
Brevid mig ligger min kisse på rygg och tar upp halva divanen på soffan.
Jag försöker få någon som helst bekräftelse på att det här med bloggande och höstväder kanske inte är så tokigt ändå.
Karlskrället fortsätter "fläka" på rygg.
Men det är lugnt, han har alltid vart sån, en typisk karl.
Exempel: Maten läggs i skålen - då duger Evve!

Haha.

Nå ja, nog med uppvärmning inför framtida bloggande.

Evve


1 kommentarer:

// Madicken \\ sa...

Du är alltid lika rolig du!?! Ja eller något i den stilen...