CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

tisdag 13 januari 2009

God morgon, världen!

Vilken natt! Helt fantastisk, har delat bädd med min "lilla" syster.
Hon har en gudomlig dubbelsäng, jag älskar verkligen hilding-kärnor.
Vaknade fullkomligt utvilad, lycklig och strålande.
Näst intill så man ska skämmas över hur glädjande det är att vakna även denna dag!

Har letat lite i mitt nostalgiarkiv.
Tänkte... Dela med mig lite.
Här presenteras en av mina "Bästisar" när det hälsades på hos morfar.
Tråkigt nog hände en lite olycka en natt & jag fick höra att denna oxe blivit hängd i sitt galler.
För övrigt var denna stiliga kille en liten kattunge på 600 kg i morfars närhet.
Han hade det där magiska lilla extra med djur.




... Törstiga norrlänningar som gör fuse!
Varför inte blanda nytta och nöjen någon gång omsänder!












Inte ett helt tokigt skjut va?















Lillasyster 2 i skaran demonstrerar att rökning inte är så nyttigt.










Avnjuter min hemliga kärlek - skotern...














Myspys på isen!












Pusth! Vilket jobb att rota igenom bilder!
Hittade för guds skull fler allt eftersom jag började finkamma laptopen.
Hur som haver, ska jag styra kosan mot duschen nu.
Luktar förmodligen som något man kan tänka sig håller på att konvertera till Fossil!

Vovvarna är lugna och fina också, så passa på är vad man måste.
Enda incidenten är att minstingen "apporterat bort" ett kostaboda glas.
Crap.
Rena odågan.
Vilken jäkla tur att det kunde vart värre.
Mitt enda lilla ljus i mörkret :)

1 kommentarer:

// Madicken \\ sa...

Tänkte bara påpeka att om man ska köra skoter måte man sitta vänd åt andra hållet... Så du vet... =)