CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 22 januari 2009

Pilsner och mitt alterego!

Alterego för de som inte visste det betyder "mitt/någons andra jag" på latin.
Och någonting annat jag vill berätta är också;

JAG HAR BÖRJAT BANTA!
Här är min förändring...;
Fiffigt va??? :-D
Förutom det så har jag inte ändrat just något alls.
Ja just! På grund av dagens händelser så är det fantastisk stämning här i huset ikväll.
Min mor har blivit chef!
Vi kommer fira detta tills vi inte minns vad vi firar längre. Eller nästan åtminstonde.
Väntar nu på ett fantastiskt par som är på väg över för att också fira och ha trevligt en stund.
Så några färre kalorier gör absolut ingenting.
Vovvarna har det som vanligt också för övrigt.
från noll till hundra och tillbaka. Snarkar och busmorrar om vartannat.
Dök ner i det där bottenlösa arkivet också en sväng.
Hittade bildbevis på att lillbiatchen vart söt en gång i tiden.
Tog med nått kort på resten av familjen också från i somras :-)

Filippa tvättar frenetiskt en lite busig men mest trött liten Winni som inte riktigt lärt sig.


Winni som poserar och faktiskt var still lite mer än att kameran just och pass hann blixtra till..


Här är hela tjocka familjen utom Winni som inte nådde upp till sängkanten...
Bakerst; Filippa och framme fr. vänster; Frodo, knut och Hasse (Hona)


Sedan skådas Knut och Frodo i min korgstol som dom lagt beslag på vill jag lova!


Det finns egentligen en rackare till jag viljat ha på bild... Men kan berätta om honom.
Han är liten, svart vit gul, kaxig, snygg och en tvärhand hög.
Mr Bamse the man.
Enligt rykten så gillar inte bara mina hundar honom utan även också Knut.
Eller, gillar är väl inte rätt ord direkt. Snarare besatt... :-)

Ber matte till Bamseman klappa på honom lite från flickorna mina. Dom längtar efter honom.
Sen går du till en spegel och säger att Evve längtar efter dig lite också, och klappar dig på huvudet, sen klappar och pussar du på fläkten och kaffebryggen och hälsar att jag snart inte kan leva utan dom längre...!
BUMS!

Och till resten av världen...
Simma lugnt, nu ska jag supa en Chef under bordet.

SKÅL!

2 kommentarer:

// Madicken \\ sa...

Tack för dom ordrarna! Nu sprack spegeln, fläkten ramlade i huvet på mig och kaffebryggaren tjurar... Hoppas den har tjurat klart tills i morgon... Då vill jag ha frukostkaffe! Hur går det med bilen? Kommer det bli skridskodisco? Eller dog mekanikern av mjältbrand?? //Kram

Anonym sa...

Nä!! Nu får du välla ta å komma hem, Börjar bli lite less på allt tjat hit å dit. (av denne där! hon den där som e åvanför eller under(beror på vart detta inlägghamnar))
Hade bra där du e..//skylark
ps. har du tro..r på dig?