CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 24 januari 2009

Härliga lördag!

Kvällen bjuder upp till dans!
Äntligen ska man få svinga de lurviga.
Dansen är för mig oxytocinets höjdpunkt.
Oxytocin är förstås det där hormonet som utsöndras vid beröring ex; massage eller dans.
Det ger lugn, stimulerar vår läkning och minskar smärtkänslighet.
Lugn = En bristvara hos mig.
(Oxytocin är också något som utsöndras vid orgasm för de som vill lära sig lite mer. Det är de hormon som gör att människor känner närhet och samhörighet i samband med lite snusk.)
Tänka sig vad hormoner kan göra!
Helt otroligt.

Förrutom dansen och oxytocin är lilltiken på bättringsvägen.
Hon har haft små knölar i mjölkgångarna kan man väl säga.
Tack och lov verkar det som att jag slipper onödiga problem iom detta!
Riktigt härligt.

Så, in i duschen och sedan på med lite krigsmålning!
Nu går det snart av stapeln alla människor!
Och till Mintkväkan vill jag beställa tid på Tisdag förmiddag/lunch där någon stans, för en dejt.
Nu är jag less på att bara längta efter dig och alla andra som gör mitt Enköping till vad det är.
Har en liten present också ;) Som är fantastisk och det är inte vår supergoda kobira här uppifrån.

Tjo flöjt!

1 kommentarer:

// Madicken \\ sa...

Presenter tycker jag om! Så länge det är tanke bakom (och att dom är dyyyyra..... hihi) Nä skämt åsido... Tisdag låter bra bra... Nikko är i skolan mellan 8-13... Och nu för tiden går han själv till/från skolan så det är bara att du hör av dig när jag ska slå på bryggaren! Då hoppas jag att vi syns på tisdag! //Kram