CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 21 januari 2009

Trångt i sängen!

Hundar överallt där man försöker sträcka ut sig.
En sak förstår jag bara inte.
Två nätta springertikar får mig (!) En full och vuxen, eller, jäklar, menar full-vuxen människa att uppleva mig utstött ur en 180 cm:s bred säng!
Kan iofs inte skryta med att jag någonsin vart ett geni när det kommer till matematik eller hundar för den delen.
Hör snarare till kategorin "Inte fullt så begåvad... Alls. Tycker nog synd om dig Evve när jag tänker efter."
En riktigt omständig kategori att tillhöra i ovanstående ämnen.
Men... Nog om det!
Förutom det idag har det vanliga hänt.
Rökt in en fläkt hos grannens grannes granne eller nått sånt.
Tjejen bor gatan nedanför iaf.
Det har pratats om kärlek, snusk, partyn, gamla minnen och klassikern - snoppar.
Till och med vid frukostbordet vilken trög vardag som helst kommer det upp???!!!
Systeryster på 16 år och hon på 18 är hopplösa.
Inte ens får man ha sin kopp te i fred denna heliga tid då det ska vara knäpptyst i huset.
Kan inte begripa vart civilisationen och blygheten hos dagens tonåringar tagit vägen.
Har pga detta hittat lösningen på allt!
Jobbproblem, depressioner och annat...
Kanske kan hjälpa dig också någon gång?


Förutom mitt planerade tablettmissbruk så råder den vanliga förvirringen.
Vart la jag mobilen? *Letar*
Och jäklarns! Börsen! *Letar*
Hittar börsen. Men va fan letade jag efter innan?
Sätter mig och röker för att komma på det, hittar då nycklarna vid fläkten som jag glömt innan det förstnämnda.
Kommer då på mobilen! Springer och letar, lägger ifrån mig börs och nycklar (Som jag inte får glömma) som är besvärligt att dra med sig i jakten på mobilen, hittar systers mobil och ringer på min.
Härligt, hittade mobilen, men helsike!! Gud förbannat, börsen och nycklarna?!?!?!
När man väl gett upp på dom två sakerna sätter man sig för att röka och hittar, som pricken över i:et, den sista ciggen man hade kvar uppbränd så till den milda grad att man kan använda den som ärta till ett nedrans ärtrör!
... Aint that just great...

Har hunnit med lite mysa pysa med de platstagande brudarna innan dom somnade.
Det är riktigt rart med jyckar!
Saknar kissarna dock.
Satmaran, hetsätarn och rännskitan i folkmun.
Hemska namn men dock så ärliga.

Önskar alla lyckliga där ute en riktigt god natts sömn!
Själv måste jag se fräsch ut till mitt besök hos grabbarna och brudarna på vägverket!

Natt natt!

0 kommentarer: