CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

fredag 16 januari 2009

Undercouver; skyddsängel

Alla har vi dagar då den positiva sidan i oss (För alla har den) inte är den mest dominanta.
Oavsett vad vi tycker eller vill.
Idag hände något mig, jag ringde två samtal och vips så hade jag två som förstod min situation.
Tror jag.
Jag anser att de bästa tingen i livet är gratis så som skridskodiskon, kärlek, spontanitet, promenader osv.
förutom att det bästa är gratis har jag anledning att tycka att karma på ett eller annat sätt, vid belöning även det vore gratis.
Måste erkänna att det nu känns långt bort rent sakligt...
Men för att vara specifik har jag valt de öron som fått lyssna till min tvivlande tanke rörande glada miner, positiv energi och glädjande inlägg.
Jag känner i och med det en enorm lättnad! Anser "tyvärr" att allt som sker antingen har en mening eller försöker visa oss något.
För min del kvittar det... Jag är ändock beredd att göra det bästa av allt.
Och åt alla som lyssnat till mina samtal; Ni är fantastiska. Önskar att ni kunde ta åt er som jag gör av era förslag/inlägg (Ta det inte fel! blir bara så stark av vad ni säger, önskar att era ord kunde få er att känna som de orden gör för mig!!!). Ni är underbara och stärker mig till max!!!
Så jag vill kalla er skyddsänglar... Och inte vilka som helst... De med stort S!

Natti natt....

1 kommentarer:

// Madicken \\ sa...

Du vet att jag alltid kommer att finnas här för dig om och när du behöver... Och kom ihåg skulle jag mot förmodan ha en massa egna bekymmer så är det bara skönt att få lyssna på andras och glömma sina egna en stund! //Bamsekramar!!