CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 4 april 2009

Alternativ...

Kan man vara på många sätt.
Jag har ikväll prövat på att avancera från rakapparatens mästare till någon form av helgonförklarad rank inom rakning...
Jag har rakat min lilla svartrockare till syster och här är resultatet!

Eftersom jag hör vad allmännheten tänker så ska jag försvara mig innan ni ens öppnar munnen och skriva ut; Att jag INTE rakade av henne kläderna! Dom åkte av när hårcapen drogs på!
Det faller sig liksom naturligt, alltså.
Förrutom att jag snyggat upp fågelskrämman på bilden här ovan (Känd som "Donka") så hittade jag Doglas kärlek på bild. (Och givetvis Dogge himself i knäet!)


Detta är den tidigare omtalade "Mr R".
Förrutom Dogge och alla andra som han älskar så är det ju faktiskt som så att när känslor på något vis är inblandat så saknar man också...
Jag har officiellt drabbats av "Jag-saknar-sjukan".
Ett kritiskt läge som tär tills man inte står ut...

Små monsterna... Filippa och Winni...

... Mina bruna linser...Kissarna...

Ja mycket finns det som jag önskar mig nu för att slippa lägga ner en massa tid till att längta efter en massa jävla saker... :-)
Men för att slippa lägga ner massa tid och energi på tankar och önskningar bjuder jag istället på en exklusiv videosnutt!
Här presenteras en springer-valps första snöupplevelse!




... And that was it...
Funderar på om man skulle slänga sig i duschen och göra sig iordning för att gå och dansa!
Ikväll bjuder expanders på underhållningen och jag ser nå fruktansvärt mycket fram emot att få röra lite på fötterna och fetärslet.
Det är någonting med bugg och foxtrot som för mig är beroendeframkallande.

Önskar nu en trevlig kväll...!

0 kommentarer: