CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 2 april 2009

Min fylleking ;-)

Låt mig för eder presentera "stjärt fylleking" eller på svenska, Gert Fylking!
Till vardags lyssnar denna donna till Jessica och är förutom min lilla fotomodell denna natt, även en av mina absolut bästa vänner.
Det vill säga att jag haft världens bästa nattgäst!
Den som tycker att sex är det bästa som finns... Ja den människan har aldrig haft sällskap av en riktigt, RIKTIGT fantastisk vän en stund på nattkvisten.
Vi har skrattat, tjollrat, gråtit och (?!) Spottat ;-) som vildar.
Ja spottandet kan jag inte ursäkta på annat sätt än att...
Tjaah, en kvinnas mun kan helt enkelt inte hantera många saker samtidigt (Och JA! Jag vet hur det där lät...) Vilket då innebär att... Om man mot förmodan har Loka fulla munnen och får höra något kul... Haha... Inte nödvändigt vis kan koncentrera sig på att först svälja, sedan få ordning på flaskan för att sedan gapskratta.
Vad gör man inte då?
Jo det mest logiska.
Det vill säga, spottar ut den där jävla skitlokan på hunden och sedan gapskrattar tills man får kramp i magen ;-)
Antagligen först åt poängen i det sagda, sedan ironin över den blöta hunden....
Nä nu har hela cybervärlden sett min "bästis" så nu får det fasen vara nog.
Natti!



0 kommentarer: