CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 30 april 2009

Holy ValborgsCrapMässoafton

Här i hemmet bjuds det idag på blod, öl och PMS i största allmännhet.
Minsta tiken har konverterat från Engelsk Springer Spaniel till blodhund.

I morse när jag kom hem från jobbet för att lägga mig så kan jag säga att det var då inte att tänka på.
Fröken mensmonster (Winni) verkade tycka att "nu jävlar, nu har matte vart borta en smärre evighet och ska ha alla pussar och businviter från tio timmar tillbaka, på 5 minuter."
Jag kan säga, den jäkel som lyckas somna intill en byracka med det tänket, ska ha en rejäl eloge.
Efter ett djupt samtal med winni då jag lugnt och sansat försökte förklara att jag kommer att spika upp henne i taket om hon inte skärper sig, så kom (nästan) vilan.
Vi enades om att jag tar ut henne för att kissa så hon får berätta att hon finns och vilket litet luder hon just nu är, mot att hon snällt nattar mig när vi är tillbaka inne.
Jag höll min del i avtalet, vem vill betta på att hon gjorde det?!!
Hur som helst, väl i sängen stupade jag förtjänt som en politiker efter ett viktigt möte och sov som... Ja... Vad sov jag som??
Kan tänka mig att Tutankhamun var mer levande än jag bitvis när jag låg i min förföriska remsömn.
Med tanke på att jag jämför min 23 åriga kropp med en dassrulle från år 1323 f.kr så måste det då vara jävligt illa.
Men med facit i hand tycker jag att jag gör en rättvis bedömning.
Tillbaka till blodhunden.
Kl 14.oo ringde min mobil GodMorgon och jag tänkte då i stilla sinne; Hahaa! God morgon - my ass! Sedan planerade jag lite snabbt med att dra mig i smyg en tio - femton min så att Winni inte misstänkte att jag var vaken.
Tror ni det lyckades?
Så snart min briljanta plan trädde i verket hände nått med hunden.
Jippi, Blodhunden blev en springer studsboll igen.
Efter en brottningsmatch för att ta sig ur sängen (Damen där vill gärna vara både före, efter, under och ovanför när man ska upp och det jäkligaste är att hon lyckas?!!) så hittade jag åt kläder och andra värdefulla detaljer för att man lagligt ska få vistas ute utan att få en bibel anmälningar i häcken.
Väl ute konstaterade jag och Winni att matte minsann var 50% sovandes och 50% dassrulle (Den där roliga tutt-typen med massa blingbling i graven).
Stannade upp i skogen, lyssnade och konstaterade att jag ville skjuta vartenda kvittrande fågelhelvete inom en km radie.
Vad hände med ett fridfullt uppvaknande, bedårande morgonsol och lite dovt kvitter i bakgrunden??
Idag var det våldtäckt för ögonen att vistas ute, fåglar gapade och skrek som en bunt miniPavarotti´s och det fridfulla uppvaknandet beskrivs bäst som en nära döden-upplevelse.
I alla fall avklarade vi promenaden fort, hobbyludret winni och jag.
Inne så avnjöt vi senare en frukost och kisskalas.
Lite besvärligt för lilla svart att löpa, hon vet ju inte riktigt vad som händer och det syns på na!

Med lite gotta i magen så satte man sig vid datorn och drog vanliga rajden på internet.
Lite porr och en kopp kaffe.
Mitt internetporr består av vänners bloggar, uppfödarens hemsida, norran.se och lite dansband.
Behändigt va? Jag gillar att ha tillgång till min porr när helst jag behöver, den gör mig glad.
Och lillasyster fyller idag!
Grattis på henne och present kommer senare.

Jag ska nu focusera på att försöka genomgå en kväll med vovvar och grillat för att sedan vira in mig så hårt i täcket att jag kan kalla mitt läge för puppstadie.
Åh, jag ser redan nu fram emot att somna...!

Önskar hela världen en fantastisk Valborgs och skänker en tanke till konungen som även han fyller idag.

Hojj!

0 kommentarer: