CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 5 april 2009

Rökpaus och Stöld!

Yupps...
Stal faktiskt datorn av den här råttan;


Min egen lilla Donka! Har knappt sett henne på hela dagen så det var då inte en minut försent att occupera hennes data en liten stund. Ögonen kommer hoppa ut ur skallen på na annars misstänker jag...!
Satt för en stund sedan och njöt av något jag knappt upplevt i mitt liv.
Något som kallas lugn, jag kände mig fridfull och avslappnad ända in i själen.
Trodde faktiskt först att det var en "nikotinkick" tills jag kom på att det måste vara något annat.
På en altan i Skellefteå upplevde jag alltså min första stund som helt lugn.
Kände mig verkligen hemma, var jag än tittar är det mycket snö, det är ljust, man hör grannen surra lite i telefon och jag märker dialekten. Hemma.
Jag hörde en gång någon som sa:
Hemma är inte där skorna står utan där själen mår bra.
Detta var min utsikt:


Och så här ser man ut i Skellefteå när man har en ultimat Söndag:

Halvbakis medger jag att jag ser ut, men så var inte fallet.
Osminkad och myskläder, här också invirad i en filt, men glad och lycklig.
I denna stund var mitt liv helt komplett.
Jag kan förstå människor som finner ro långt ut åt helvete i skogen eller på landet.
Det här läget är laddande och beroendeframkallande.
Kanske också ett avgörande skede många gånger för att man ska kunna stå ut med livet i övrigt som inbjuder till allt ifrån stress och rusning till glada skratt och krogbesök.

Och just det ja!
Kan också visa hela världen det finaste akvariet som finns!
Ännu en av mina källor till trans... Man hamnar i någon form av bubbla när man tittar in i det.
En annan värld.. :)


Och snyggingarna mina ;-)
Här lapar dom sol och enligt rapporten jag mottog tidigare så passerade en hund så därav deras fantastiska uppmärksamhet.
Trodde själv att det viftades och levde om på sidan av och att dom för en gångs skull var duktiga och satt fint och sött på eget bevåg men tji fick man...
Jäkla odjur, haha.

Väntar nu på att det ska ropas "Maten är klar!" Ännu en fördel med att vara hemma.
Man blir bortskämd och lite förfetad fysiskt... Så det är med andra ord en jäkla tur att man bara är uppe en vecka!!!

... Ha en trevlig Söndag...!

0 kommentarer: