CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

onsdag 1 april 2009

Härliga Norr

Äntligen "hemma"!!!!
Efter taxi, buss, flyg, buss, gång, kaffe och gång.
Känns som ett enda upprepande när jag skriver ut min färd... Haha.
Jäkla skellefteå att vara omständigt att hitta till!
Sitter nu och lyssnar till min mor som ser på tv.
Hon hör till den där skaran människor som både hörs och syns när det är rätt program på dumburken.
Du kan få gissa varför hon inte så gärna får titta på hockey eller fotboll...
En ledtråd... En hyfsat vanlig svensson är hes EFTER att VARIT på match... Mor blir det av att se skiten på tv...

Nå väl, när jag klev innanför dörrarna här i huset så blev jag välkomnad brutalt av min lilla kärlek och trogne grabb Doglas.
Lite rolig typ det där, han såg inte morsan ens en gång men Evve - Jo jävlar, han tog igen varenda minut sedan sist man var hem - OCH DET PÅ NÅN KVART!
Känner mig nästan våldtagen och misshandlad!
Våldtagen eftersom han inte frågade om han fick. Hälsa alltså.
Han bara flög på mig utan mitt medgivande. Fortfarande för att hälsa då förstås.
Och efteråt var jag alldeles slut, öm och kände att jag inte hade något att säga till om. För att Doglas bara gör det! Hälsar, givetvis.
Misshandeln bottnar i att han klöser och hoppar mot mig utan att sluta.... Haha.
Men jag antar att det är normalt, han har alltid gjort så... Den lilla vilden till Spaniel.
Förrutom den galna kärleken min så har jag hunnit slänga ihop en fantastisk skagensmörgås.
En sån där smörgås som är en enkelbiljett till en högre njutning som inte med ord går att beskriva utan måste upplevas...
Och just det ja!
På sista promenaden till huset dansade jag på en isfläck... En dans som måste ha vart måttligt roande ;-)

Have a nice evening...!
Nu ska jag skölja av mig ansiktsmasken och skrubba av mig lite död hud!

0 kommentarer: