CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 2 april 2009

Härliga värme!

... Snart går det av stapeln för lite varmare grader!
Jag tänkte ge mig själv en semester i lightvariant genom att åka till... Kanske Puerto Rico?
Vart jag vill tänker jag åka i 20 minuter.
Det är rätt, snart ligger jag i ett solarium och njuter av svett, strålning och egentid.
Rätt härlig försköning av hudcancer på lång sikt ;-)
Saknar fortfarande odjuren och försöker förjäves slå ihjäl alla de lugna stunder när dom ploppar upp i mitt huvud och hjärta.
Det är småjobbigt och jag har ingen lust att lägga dyrbara minuter då jag kan skratta och må bra, på att tänka och längta.
Ett tillstånd som sätter vakuum i min skalle och begränsar mig i mina handlingar eftersom jag, medans detta varar, inte finner nöje i just något.
Balans är vågens nyckelord och jag är typisk i det fallet.
När det gäller saknad så tiltas jag och infinner mig i nån form av mental bubbla.

Hur som helst, har haft finbesök på mammas jobb av mitt ex.
Tänka sig att vissa människor absolut passar bäst som vänner?!
För jag kan från botten av mitt hjärta lova att han är en av mina absolut bästa vänner!

Nä, nu är det semester dax!
Kan ju fasen inte bara sitta och blogga hela dagen...
Så solariet nästa!
Skynda hynda - till mig!

Hojj!

0 kommentarer: