CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

torsdag 2 april 2009

Ny dag! Nya möjligheter...

MAJJJ TOYOTA IS FANTAASTIC!!

Började dagen med... Klockan tio... Jävla klockahelveteväckalividöda-satsak!
Men när jag sedan vände mig om för att brutalt mörda den där förbannade optimisten som gal ur teleonen möttes jag av de vackraste små bruna ögon som blinkade åt mig.
"Älska mig, ta på mig, bry dig om mig" var vad dom sa.
Jag blev gomårrad av Doglas, vilket för stunden fick mig att glömma den där hitlerklockan.
När den väl var avstängd och vovven färdigklappad och pussad satte jag mig upp för att sedan ställa mig.
Vad som sedan hände är något jag sent kommer att glömma.
Första steget jag tog var med mål att komma till toaletten för att få dricka lite vatten (Det tar på krafterna att ha bihålor svullna som ett par påbankade häst-testiklar).
När min fot sedan tog i golvet glömde jag allt vad som heter vatten, bihålor och övrigt elände.
KALLT SOM F * N!!!!
Är det något som jag verkligen inte klarar av är det kalla golv, jag är allergisk mot dom.
Och det enda som är värre än själva upplevelsen är vetskapen om att jag innerst inne visste hur djävulst kallt det är i just detta rum!
Balkongdörren håller nämligen inte riktigt tätt....
Efter att jag gapat och levt ur mig min vanliga ramsa över min dumdristighet slängde jag mig i duschen.
Belönade mig, efter morgonens fotiga våldtäckt, den varmaste dusch jag tagit på länge.
Det var så man kände hur levern där inne bubblade och nästan blev till stuvning bland allt annat man har i magen.
Det var riktigt, riktigt härligt och jag kände mig som en ny människa efter det.
Har sedan mer eller mindre spenderat resterande minuter till att tänka på de små odjuren man har där hemma som jag längtar oerhört efter.
Stackars Doglas är ett relativt inneffektivt substitut, men det bästa jag hittat hittills!

Nu väntar kaffe på min mors jobb, utan mjölk - hemska tanke, men jag antar att det ligger något i "det som inte dödar, härdar".

Ha en fantastisk dag....!

0 kommentarer: