CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

lördag 11 april 2009

Gud Förbannat

... Ska upp tidigt. Telefonen strejkar efter ett hårt fall mot golvet. Fick livstecken efter ett tag men
kan inte få igång kontakten mellan dator och telefon via sladd. Nästan inget batteri i nallen. Vanliga laddaren uppkäkad av kattjävel.

Nåja, jag gissar vilt på att min sura södra-sverige-karma kommit tillbaka.
Tro mig när jag säger att jag inte saknat den. Ett jävla dugg.
Just nu är Evve mest bara förbannad, irriterad, PMS-kossig och näst intill gråtfärdig.
Ungefär samma läge, för mig som när man dammsuger, som när resten av allt man håller på med sätter krokben för en!
Tror inte att jag skulle lyckas med pulvermos ens en gång, just nu...

Hur som haver, ser fram emot dagen som sakta men säkert gryr.
Ska iväg 4 mil ca och träna voffe! Det ska bli härligt.
Utan telefon dessvärre, men jag antar att läget kunnat vara mer kritiskt...
Har haft en trevlig påsk hittills... Snälla hundar... Snäll dammsugare...
Antar att jag ska vara nöjd :-)

Sov gott, cyberrymd!

0 kommentarer: