CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

måndag 6 april 2009

Ännu en kväll...

... I goda vänner sällskap.
Först har vi min bordsherre; Mr Doglas the man...


... Tidernas bäste bordsherre, han stöttar mig i alla typer av matproblem... Om jag inte orkar.. Om jag lämnar något... Om.. Ja, han löser liksom allt :S
Kan erkänna att jag skulle dött om mina egna odjur skulle närvara under denna genomresa av norrland!
Vidare kan jag presentera mitt gäng för natten, dvs dom tokarna som det spelades "Alias" med, sällskapsspelet alltså?!!!!


Gissa varför det inte gick så skrytsamt bra?!?!?!?!
Hur som helst, förrutom "alias" så har vi gapskrattat, njutit av livet och tränat igenom diverse buggturer som ska upplevas på onsdag, eller ska jag skriva genomlevas kanske....
Vi har allihopa haft riktigt trevligt, om jag ska lita på kvällen och nattens rapport från lillasyster. Fast å andra sidan, hon är P-pillerbarn så vad kan man lyssna på ;-)
Skämt å sido!!!
Hon är tidernas bästa syster och jag hade inte på långa vägar haft ett så jäkla bra liv utan henne, tror jag talar för alla mina övriga systrar när jag skriver så. (!!!)

Natti natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

*HAHA HAHA* Du e fan bäst!! :)

Skynda skynda... snart ska vinaren sprättas ;)

( dax att blogga nu ) ;)

Miss you!!

/ Hon som missade resan...