CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

söndag 5 april 2009

Tät :D

... I näsan!
Bihålorna spränger så man vet knappast vad man heter!!!
Tjuras på med nässpray som smakar, vad jag kan tänka mig, anus (?!!!!!) och skiten vill inte släppa.
Tänker på allt möjligt mellan himmel och jord.
Exempel;
- Boken jag läser som handlar om psykisk misshandel och pedofili
- Att jag måste bädda upp en gästsäng för att kunna sova
- Kvällens dans (Som vart fantastiskt kul)
- Lillasysters vårt-problem på ena foten
- En annan lillasysters ex som fortfarande är kär i henne trots ny tjej
- Det ynka värdet den "sista" ölen på krogen som en öl har
- Hur få killar det är som verkligen kan dansa, och då menar jag med känsla
- Hur bihålor som är svullna kan påverka en människa trots att man inte känner sig sjuk...

... Och så vidare.
Min kväll i dansens rytmer har vart riktigt lyckad.
Jag klev upp på golvet och kände mig som en drottning, i början av kvällen...
Och jag klev av golvet, och kände mig fortfarande som en drottning, i slutet av kvällen.
Det enda som vart avvikande förrutom att scandic skellefteå infört att man bara få gå ut och röka i deras filtar, är två donnor som tydligen var från Skövde.
Dom gnällde över senaste två dagarnas tillkommande snö och det aktuella läget i "schtaan".
Jag personligen kunde inte annat än skratta inombords.
Är det inte näst intill sött när en människa är i norrland och för sitt liv inte kan acceptera det?
Som det lät på dessa damer skulle solen stå halvhögt på himlen i "midnattsolens land" samtidigt som vårvärmen skulle vara den optimala!
Kan näsan lova att ifall (mot förmodan - hemska tanke) värmen skulle legat bra och allt annat skulle stämma, ja då skulle det vara jävla fel att lite snö ligger kvar i kanterna här och var.

Men nå ja, nog hade man kunnat ha större problem än snö...

Dröm sött där ute...

0 kommentarer: